Definitely. Oh, yeah. "Ghost Reveries" was one of those records and everything was just perfect. You could solo every channel on the "Ghost Reveries" record and you wouldn't find anything wrong. You wouldn't find a single mistake on there and to a certain extent the same thing with "Watershed." And those records prior to that too, I guess. But you solo "Heritage" and it's gonna sound like, "That guy can't play" but in context with the band it sounds great and it sounds real and human because after all we're human, I guess.
Nie no, kurczê, to co on tutaj wygaduje to s± jakie¶ herezje... ¿e niby pomy³ki podczas nagrywania, niedok³adne zagranie jakiego¶ d¼wiêku, nierówna stopa s± "ludzkie" i brzmi± naturalnie? Dla mnie to brzmi niechlujnie. Po tym mo¿na rozpoznaæ, ¿e zespó³ jest po prostu s³aby, bo nie umie graæ (np. nagrania live) swoich kawa³ków. Znów przywo³am tutaj nieszczêsnego Wilsona - Storm Corrosion, Grace for Drowning - brzmienie naturalne, ludzkie, ale zagrane dok³adnie i z wyczuciem. Mike, bój siê boga, jak us³yszê na tej p³ycie jakie¶ nierówne gary, g³uch± strunê, czy fa³sze wokalu to chyba obra¿ê siê na Opeth permanentnie. To trochê jak z futurystami na pocz±tku XX wieku. Jak z ca³± sztuk± XX wieku. Porównuj±c do mistrzów polskiego malarstwa XIX w. nawet koneser sztuki stwierdzi "co siê z t± sztuk± do jasnej cholery sta³o?!" .