Zd±¿y³em przejrzeæ zanim skasowano teledysk. My¶la³em, ¿e takowe wypuszcza siê w celach promocyjnych, ale chyba Roadrunner ma jaki¶ inny pogl±d na ten temat, albo ma zamiar wypu¶ciæ singilek z klipem i boj± siê, ¿e nie bêdzie mo¿na napisaæ 'exclusive' na opakowaniu.
Samo video ca³kiem fajne, podobnie jak edit piosenki, z której wyciêto przyd³ug± partiê w stylu Scorpions (nie wychwyci³em wycinki fragmentu z gitarami, o którym wspomina³a Kakkai). IMO w 5 minutowym formacie utwór wydaje siê byæ du¿o zgrabniejszy. Poza tym nie ma co liczyæ na rozbudowan± historiê, skoro Roadrunner robi g³ównie teledyski, na których wystêpuje zespó³. Forma z krótkimi, wyciêtym z kontekstu scenami mi nie przeszkadza (tak d³ugo jak nie ma w nich toalet, szczotek do czyszczenia muszli i Domestosa). A swoj± drog± odnoszê wra¿enie, ¿e wiêkszo¶ci muzyka Opeth wci±¿ kojarzy siê z jakim¶ zamglonym lasem, podczas gdy teksty (jak i ok³adki ostatnich 4 p³yt) dosyæ czêsto przywo³uj± obraz zamkniêtego pomieszczenia lub ograniczonej przestrzeni (w tym mentalnej izolacji od otoczenia). Patrz±c na sceny, które wklei³ Jacek widaæ, ¿e akurat tego typu motywy s± do¶æ wyra¼nie zarysowane (kobieta w szafie, zas³oniête twarze obu postaci stoj±cych na osobnych ³ó¿kach, czy te¿ g³owa kobiety owiniêta wstêg±).