Mourner's Corner

Dzia³ ogólnomuzyczny => Koncerty => Topic started by: minder on 2009-03-23, 19:04:49

Title: Nagrywanie bootlegów
Post by: minder on 2009-03-23, 19:04:49
Trudna sytuacja związana z uzyskaniem bootlegu z warszawskiego koncertu oraz uwagi jego twórcy zainspirowały mnie do następujących przemyśleń:

Potrzebujemy stworzyć ekipę, która będzie nagrywać bootlegi. Taka ekipa musi dysponować magnetofonem cyfrowym oraz specjalistycznym mikrofonem. W ekipie muszą być osoby znające się na obróbce dźwięku, które surowy materiał odpowiednio obrobią (mastering, authoring). Dodatkowo przydałaby się osoba, która zrobi okładkę.

Jeśli czujesz się na siłach i będziesz w stanie działać w takim zespole - daj znać. Napisz jakim sprzętem dysponujesz lub jakie są Twoje umiejętności w dziedzinie edycji dźwięku.

Nie muszę chyba mówić, że osoby mające dostęp do konsolet w klubach lub mogące filmować występ są ekstremalnie mile widziane. W razie czego można skontaktować się ze mną prywatnie, zapewniam anonimowość.

Ważny zaznaczenia jest fakt, że Opeth zezwala na rejestrację swoich występów. Poza tym wcale nie musimy się ograniczać do Opeth. Np. Lao Che też zezwala na rejestrowanie swoich dokonań.

Trzeba też wypracować standardy jakości (najlepiej wzorując się na innych grupach taperskich).

Przy następnym takim koncercie bootleg by MC to mus.
Title: Odp: Nagrywanie bootlegów
Post by: Enter_the_Chicken on 2009-03-23, 20:01:20
Osobi¶cie jestem w stanie zasponsorowaæ taki sprzêt jak kto¶ tylko wska¿e jaki dok³adnie.
Chodzi mi o: mikrofon oraz dyktafon (nie wiem ile to kosztuje, ale powiedzmy, ¿e do 5000 PLN).

Warunek mojego uczestnictwa jest tylko jeden: bootleg dostêpny jest dla wszystkich bez wyj±tku.

Ju¿ przed koncertem mia³em uczucie, ¿e byæ fanem Opetha znaczy bardzo du¿o. Publiczno¶æ na koncercie tylko potwierdzi³a moj± tezê.
Title: Odp: Nagrywanie bootlegów
Post by: minder on 2009-03-23, 20:43:01
Garfield obiecał, że powie czym się kierować przy wyborze sprzętu.

Osobiście nie mam nic przeciwko temu, żeby bootlegi przez nas robione były ogólnodostępne. Po prostu ten konkretny bootleg z Warszawy jest wielką uprzejmością w stronę fanklubu ze strony Garfielda i to on stawia warunki jego udostępniania.

Poza tym środowisko bootlegowe ma swoją etykietę i będziemy się jej trzymać - np. bootlegi można udostępniać wyłącznie w bezstratnych formatach (np. FLAC).

Co do sprzętu: musi być profesjonalny. Dyktafon DAT jest tu najlepiej widziany. Ostatecznie akceptowany jest MiniDisc. Mikrofon też musi być najwyższej jakości. Dobrą opinią swego czasu cieszyły się mikrofony douszne. Samo nagrywanie wiąże się z pewną ascezą - nie należy się zbytnio ruszać (szczególnie przy dousznych mikrofonach) ani odzywać.

Cena samego magnetofonu (Sony) waha się na Allegro od 1000 do 2000zł za używany sprzęt.
Title: Odp: Nagrywanie bootlegów
Post by: Enter_the_Chicken on 2009-03-23, 21:01:04
Ja tam jakiego¶ MiniDisc Sony nawet mam, ale leciwy ju¿ i nagrywa tylko do ATRACa, no i taki MiniDisc niewielk± ma pojemno¶æ :/
Co to jest dyktafon DAT ?

Co do formatu to ca³a moja muzyka to FLACi tam gdzie to mo¿liwe.

W takim razie czekam na doprecyzowanie sprzêtu (najlepiej z linkami) i dalszy rozwój sytuacji.
Title: Odp: Nagrywanie bootlegów
Post by: minder on 2009-03-23, 21:14:30
Przykład dyktafonu DAT (http://www.allegro.pl/item589516954_sony_dat_walkman_tcd_d100.html). Posiada wyjście cyfrowe, dołącza się adapter i można mieć łączki cyfrowe optyczne lub koncentryczne. Nagrywa dźwięk wysokiej jakości, w postaci bezstratnej. Kasety mają pojemność max 125 min, więc cały koncert by się zmieścił :]
Title: Odp: Nagrywanie bootlegów
Post by: Enter_the_Chicken on 2009-03-23, 21:24:30
Ja mojego mam od... 2001 roku :P i nie ma takich bajerów i jest na takie dyski (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/68/Mini-disc.jpg)
Z tego co widzê, to ten z linka jest na kasety ?

Tutaj chyba wychodzi jak± lam± jestem w temacie.
Title: Odp: Nagrywanie bootlegów
Post by: minder on 2009-03-23, 21:31:17
MiniDisc to inna bajka - nagrywa się na dyski optyczne, ale sygnał jest kompresowany. Co prawda mimo stratności owej kompresji MiniDisc bywa akceptowany w środowisku, to lepiej byłoby zainwestować w sprzęt, który daje perfekcyjny zapis. DAT pozwala na zapis z jakością wyższą niż CD - 96kHz i 24 bity, choć standardem jest typowy dla CD zapis 44.1kHz i 16bitów. Zapis - jak już zauważyłeś - odbywa się na kasetach, których pojemność sięga 180 minut, choć nie zaleca się dłuższych niż 120 minut (czas liczony w jakości CD).

Aktualnie istnieją ponoć nowsze, doskonalsze standardy, choć DAT jest otoczony wielkim szacunkiem.

Trzymam Twoją ofertę na oku. Jak już będę wiedział czym się kierować przy zakupach, to porozmawiamy o konkretach. Jeśli o mnie chodzi, to dyktafon, który podałem, jest niezwykle interesujący.
Title: Odp: Nagrywanie bootlegów
Post by: Enter_the_Chicken on 2009-03-23, 21:40:58
Ja znalaz³em co¶ takiego (OLYMPUS LS-10 (http://www.ceneo.pl/1466374)), ale jak ju¿ mówi³em - noga jestem i ostetecznie bêdê siê sugerowa³ przede wszystkim opini± ludzi w temacie.
Title: Odp: Nagrywanie bootlegów
Post by: GarfieldPL on 2009-04-06, 10:43:12
Cze¶æ. Wpad³em na chwilê na to forum.

Je¶li chodzi o Olympusa LS-10 to na dniach bêdê go mieæ i przetestujê go do¶æ dok³adnie. W kwietniu odwiedzê parê miejsc. Je¶li chodzi o minidyski z jednym w±tkiem poruszonym tu w dyskusji siê nie zgodzê. Minidyski s± w stanie nagraæ d¼wiêk w PCM. HI-MD jest w stanie zapisaæ 94 minuty muzyki w tej jako¶ci na p³ytce 1GB. Tak nagrywa³em moim MZ-NH900 Cynic w Progresji w zesz³ym roku. Ten koncert(i parê innych) nagra³em w PCM.
Ogólnie zestaw MZ-NH900 + ECM719 to bardzo przyzwoita rzecz za niedu¿e pieni±dze i mo¿na nagraæ tym naprawdê dobrze. Mówi±c szczerze kilka moich nagrañ jako¶ci± pobi³o zapisy ró¿nych krezusów z bogatego zachodu. Na nic zda³y siê ich Edirole i mikrofony binauralne. Czasem potrzeba wiêcej intuicji i szczê¶cia. Dobry sprzêt nie wystarcza. Druga rzecz. Wiele osób ca³kiem niez³e zapisy kaleczy kijowym masteringiem, gdzie g³ównie stawia siê na podg³a¶nianie nagranej muzyki i dodawanie basu.
Najwa¿niejsze to dobrze siê ustawiæ, umocowaæ mikrofon i nie cudowaæ przesadnie przy domowej obróbce.
Jak tylko bêdê mia³ okazjê na testy, to opiszê Wam swoje wra¿enia. Pewnie nast±pi to za kilka tygodni.

Tak na marginesie skoñczy³em zabawê z obróbk± koncertu Opeth w Warszawie. Tutaj s± sample na próbê:

http://rapidshare.com/files/218004923/opethwarsaw2009sample1.mp3.html

http://rapidshare.com/files/218007250/opethwarsaw2009sample2.mp3.html

Pozdrawiam.
Title: Odp: Nagrywanie bootlegów
Post by: Luksor on 2009-04-06, 17:02:48
Tak na marginesie skoñczy³em zabawê z obróbk± koncertu Opeth w Warszawie. Tutaj s± sample na próbê:

http://rapidshare.com/files/218004923/opethwarsaw2009sample1.mp3.html

http://rapidshare.com/files/218007250/opethwarsaw2009sample2.mp3.html
Garf, jak zwykle ¶wietna robota!!! =D>
Title: Odp: Nagrywanie bootlegów
Post by: GarfieldPL on 2009-04-06, 21:44:52
Tutaj g³ówne brawa nale¿± siê Koziemu(Maækowi). Jemu po¿yczy³em sprzêt, on nagra³. Jak na debiutanta spisa³ siê doskonale. Niektórzy ludzie ze ¶rodowiska s³ysz±c fragmenty zastanawiali siê, jak uda³o mu siê za pierwszym razem, od rêki wykrêciæ co¶ takiego w Stodole, skoro im tam zawsze nêdza wychodzi. Wychodzi na to, ¿e sprzêt to nie wszystko. Najwa¿niejszy jest ³ut szczê¶cia i zaanga¿owanie w ideê.
Ja zosta³em chory w domu. Musia³em sprzedaæ bilet komu¶ innemu. Moja rola w tym wszystkim to obróbka d¼wiêku w domu. Ogólnie ekipa z Czêstochowy spisa³a siê. Taper z Czêstochowy, zdjêcia na ok³adkê made in Czêstochowa, moja robota te¿ w Czêstochowie. Do tego projektant ok³adki z Lublina. Niebawem ukoñczy swoj± dzia³kê.
Title: Odp: Nagrywanie bootlegów
Post by: Enter_the_Chicken on 2009-04-06, 22:16:15
Sampli nie ¶ci±gna³em, bo rapid = limit na ip = jak juz moglem to juz nie mozna bylo, ale generalnie czuje jakies takie niezdrowe podniecenie; zakrawa to wszystko na jakies takie TWA. Ja rozumiem, ¿e to "dobra robota", "poswiecenie", "nie dla psa kie³basa", etc. ale ludzie.. to tylko bootleg, ktory w porownaniu do koncertu jest kompletnie niczym, a jego odtwarzanie wrêcz zniekszta³ca wspomnienia.

Z ca³ym szacunkiem, ale straszny protekcjonalizm wyczuwam w Twoich wypowiedziach GarfieldPL.

Skoro ju¿ piszesz do szuflady, to nie szczekaj, jakie to smaczne k±ski masz ze swoj± sfor± w budzie.

Wiem, ¿e ostro, ale mi siê jaka¶ synapsa po tej historii z bootlegiem przyblokowa³a i nie mog³em sobie odpu¶ciæ.
Title: Odp: Nagrywanie bootlegów
Post by: GarfieldPL on 2009-04-06, 22:34:18
Sampli nie ¶ci±gna³em, bo rapid = limit na ip = jak juz moglem to juz nie mozna bylo, ale generalnie czuje jakies takie niezdrowe podniecenie; zakrawa to wszystko na jakies takie TWA. Ja rozumiem, ¿e to "dobra robota", "poswiecenie", "nie dla psa kie³basa", etc. ale ludzie.. to tylko bootleg, ktory w porownaniu do koncertu jest kompletnie niczym, a jego odtwarzanie wrêcz zniekszta³ca wspomnienia.

Z ca³ym szacunkiem, ale straszny protekcjonalizm wyczuwam w Twoich wypowiedziach GarfieldPL.

Skoro ju¿ piszesz do szuflady, to nie szczekaj, jakie to smaczne k±ski masz ze swoj± sfor± w budzie.

Wiem, ¿e ostro, ale mi siê jaka¶ synapsa po tej historii z bootlegiem przyblokowa³a i nie mog³em sobie odpu¶ciæ.

Co¶ ci powiem m±dralo. Nie zachowa³em siê wcze¶niej wobec ciebie po chamsku i nawet ciê nie znam, wiêc mi nie pi****l, ¿e szczekam, a moich przyjació³ nie nazywaj sfor± g³upi chamie. Protekcjonalne to by³o dla mnie to pierdzielenie, ¿e wywalisz parê tysiêcy na sprzêt. Popisaæ siê chcia³e¶, ¿e du¿o szmalu masz?
Protekcjonalno¶æ. Pffff. To moje hobby po godzinach pracy w moim nudnym, monotonnym ¿yciu, adrenalina czy uda mi siê wnie¶æ sprzêcik na salê i nie daæ z³apaæ, radocha je¶li uda siê to fajnie obrobiæ. Do niedawna radocha, ¿e mogê siê tym podzieliæ z lud¼mi. Niestety czêsto ludzie s±  jak ¶winie i nie potrafi± byæ wdziêczni. Nie chodzi o ca³owanie w dupê, wazelinê po forach. Wystarczy dostosowaæ siê do paru obwarowañ - nie wrzucaæ w net w mp3 i nie przerabiaæ bez zgody. Nawet na to ludzi nie staæ.
Bootlegi s± dla ludzi, którzy chc± ich s³uchaæ. Dla tych dla których s± ¶mieciem nie wartym spluniêcia, bêd± zawsze ¶mieciem i dlatego nie wszyscy powinni ich s³uchaæ. Skoro uwa¿asz, ¿e to tylko jaki¶ tam bzdet to powiniene¶ omijaæ to szerokim ³ukiem.
Nie zniechêcisz mnie do podzielenia siê tym nagraniem z lud¼mi z tego forum. Pierwszy kontakt mia³em z Minderem i by³o mi³o i rzeczowo. Tego siê trzymam. A to, ¿e miewam opory dawaæ to co sam nagra³em czy zgromadzi³em pierwszym lepszym ludziom, których nie znam to moja sprawa i moje wcze¶niejsze do¶wiadczenia. Pisa³o do mnie sporo ludzi i chcieli mi p³aciæ za ró¿ne nagrania. To byli pasjonaci. Nigdy nie bra³em kasy, bo niegodnym jest zarabiaæ na czym¶ czego nie jest siê w³a¶cicielem. Tylko kompozytorzy mog± zarabiaæ na swojej twórczo¶ci. Udostêpni³em ludziom w necie dwa koncerty Dream Theater z Polski(pierwsze w historii tego kraju daj±ce siê s³uchaæ zapisy koncertów tego zespo³u), dwa koncerty Iron Maiden, Cynic, Rolling Stonesów i parê innych. Ró¿nie bywa³o pó¼niej z tymi nagraniami. Mog³o mnie to zniechêciæ zupe³nie.
Pierdolisz mi tu "z ca³ym szacunkiem", ¿e szczekam. To jaka¶ schizofrenia moim zdaniem.
Mówiê do ciebie z ma³ej litery i bez szacunku, bo gardzê lud¼mi traktuj±cymi mnie i moich znajomych, którzy nic ci nie zawinili i nawet nie wiedz± o twoim istnieniu, jak psa i jego sforê.
G³upi¶ i nie bêdê z tob± dyskutowa³ æwoku.
 
Title: Odp: Nagrywanie bootlegów
Post by: Enter_the_Chicken on 2009-04-06, 22:39:30
Sampli nie ¶ci±gna³em, bo rapid = limit na ip = jak juz moglem to juz nie mozna bylo, ale generalnie czuje jakies takie niezdrowe podniecenie; zakrawa to wszystko na jakies takie TWA. Ja rozumiem, ¿e to "dobra robota", "poswiecenie", "nie dla psa kie³basa", etc. ale ludzie.. to tylko bootleg, ktory w porownaniu do koncertu jest kompletnie niczym, a jego odtwarzanie wrêcz zniekszta³ca wspomnienia.

Z ca³ym szacunkiem, ale straszny protekcjonalizm wyczuwam w Twoich wypowiedziach GarfieldPL.

Skoro ju¿ piszesz do szuflady, to nie szczekaj, jakie to smaczne k±ski masz ze swoj± sfor± w budzie.

Wiem, ¿e ostro, ale mi siê jaka¶ synapsa po tej historii z bootlegiem przyblokowa³a i nie mog³em sobie odpu¶ciæ.

Co¶ ci powiem m±dralo. Nie zachowa³em siê wcze¶niej wobec ciebie po chamsku i nawet ciê nie znam, wiêc mi nie pi****l, ¿e szczekam, a moich przyjació³ nie nazywaj sfor± g³upi chamie. Protekcjonalne to by³o dla mnie to pierdzielenie, ¿e wywalisz parê tysiêcy na sprzêt. Popisaæ siê chcia³e¶, ¿e du¿o szmalu masz?
Protekcjonalno¶æ. Pffff. To moje hobby po godzinach pracy w moim nudnym, monotonnym ¿yciu, adrenalina czy uda mi siê wnie¶æ sprzêcik na salê i nie daæ z³apaæ, radocha je¶li uda siê to fajnie obrobiæ. Do niedawna radocha, ¿e mogê siê tym podzieliæ z lud¼mi. Niestety czêsto ludzie s±  jak ¶winie i nie potrafi± byæ wdziêczni. Nie chodzi o ca³owanie w dupê, wazelinê po forach. Wystarczy dostosowaæ siê do paru obwarowañ - nie wrzucaæ w net w mp3 i nie przerabiaæ bez zgody. Nawet na to ludzi nie staæ.
Bootlegi s± dla ludzi, którzy chc± ich s³uchaæ. Dla tych dla których s± ¶mieciem nie wartym spluniêcia, bêd± zawsze ¶mieciem i dlatego nie wszyscy powinni ich s³uchaæ. Skoro uwa¿asz, ¿e to tylko jaki¶ tam bzdet to powiniene¶ omijaæ to szerokim ³ukiem.
Nie zniechêcisz mnie do podzielenia siê tym nagraniem z lud¼mi z tego forum. Pierwszy kontakt mia³em z Minderem i by³o mi³o i rzeczowo. Tego siê trzymam. A to, ¿e miewam opory dawaæ to co sam nagra³em czy zgromadzi³em pierwszym lepszym ludziom, których nie znam to moja sprawa i moje wcze¶niejsze do¶wiadczenia. Pisa³o do mnie sporo ludzi i chcieli mi p³aciæ za ró¿ne nagrania. To byli pasjonaci. Nigdy nie bra³em kasy, bo niegodnym jest zarabiaæ na czym¶ czego nie jest siê w³a¶cicielem. Udostêpni³em ludziom w necie dwa koncerty Dream Theater z Polski(pierwsze w historii tego kraju daj±ce siê s³uchaæ zapisy koncertów tego zespo³u), dwa koncerty Iron Maiden, Cynic, Rolling Stonesów i parê innych. Ró¿nie bywa³o pó¼niej z tymi nagraniami. Mog³o mnie to zniechêciæ zupe³nie.
Pierdolisz mi tu "z ca³ym szacunkiem", ¿e szczekam. To jaka¶ schizofrenia moim zdaniem.
Mówiê do ciebie z ma³ej litery i bez szacunku, bo gardzê lud¼mi traktuj±cymi mnie i moich znajomych, którzy nic ci nie zawinili i nawet nie wiedz± o twoim istnieniu, jak psa i jego sforê.
G³upi¶ i nie bêdê z tob± dyskutowa³ æwoku.
 

ja my¶lê, ¿e Twoja reakcja wieñczy moj± my¶l :)
troszeczkê za ma³o medali z szuflady wyj±³e¶ i za ma³o piany w tym "braku dyskusji", ale dowiod³e¶, ¿e jednak bierzesz i bez myd³a
Title: Odp: Nagrywanie bootlegów
Post by: GarfieldPL on 2009-04-06, 22:45:11

ja my¶lê, ¿e Twoja reakcja wieñczy moj± my¶l :)
troszeczkê za ma³o medali z szuflady wyj±³e¶ i za ma³o piany w tym "braku dyskusji", ale dowiod³e¶, ¿e jednak bierzesz i bez myd³a

Bierzesz to chyba ty.... w ¿y³ê g³±bie....

Z g³upkami siê nie dyskutuje. Przed g³upkami trzeba siê broniæ.

¯egnam.
Title: Odp: Nagrywanie bootlegów
Post by: minder on 2009-04-06, 23:17:26
Lizard, jest taka ¶wiêta zasada: je¶li nie wiesz o czym mówisz, to siê nie odzywaj.
Title: Odp: Nagrywanie bootlegów
Post by: Luksor on 2009-04-07, 16:53:28
Nie bêdê komentowa³ sporu, bo to nie moja sprawa i mam nadziejê, ¿e Garfield i Jaszczur sporne kwestie dosadnie ju¿ sobie wyja¶nili - szkoda tylko, ¿e znowu publicznie, ale co siê sta³o... no i na tym koniec. Chcia³em natomiast dodaæ, ¿e dziêki uprzejmo¶ci Garfa posiadam bootleg Dream Theater z Torwaru – ¶wietnie brzmieniowo obrobiony wraz ze znakomit± opraw± graficzn±. Garfield zamie¶ci³ (udostêpni³) wtedy dwa mixy tego samego materia³u, ale od pocz±tku bardziej przypad³ mi ten jego autorski, wiêc nawet nie mam tego drugiego. Do dzisiaj znakomicie siê tego materia³u s³ucha, no i mam wspania³± pami±tkê tamtego niezapomnianego wieczoru z Teatrem Marzeñ, oczywi¶cie obok bootlegu DVD zrobionego przez niejakiego "Mike’a Pattona" – równie¿ wspania³a pami±tka, brzmieniowo oczywi¶cie nie dorównuje audio Garfielda, ale znakomicie zosta³ sfilmowany. Dlatego cieszmy siê, ¿e Garfield by³ i jest na tyle mi³y i zgodzi³ siê udostêpniæ nam wspania³± pami±tkê z zapisem genialnego wieczoru z Opeth – te dwa udostêpnione sample brzmi± bardzo dobrze i mam nadziejê, ¿e dane mi bêdzie zaznajomiæ siê, s³uchaæ i wspominaæ tamten wyj±tkowy marcowy wieczór.
Title: Odp: Nagrywanie bootlegów
Post by: minder on 2009-04-07, 17:53:38
Luksor, nie przesz³o Ci przez my¶l, ¿e mo¿na by po³±czyæ video "Pattona" i audio Garfa? :D
Title: Odp: Nagrywanie bootlegów
Post by: Luksor on 2009-04-07, 18:07:22
Garf z³o¿y³ tak± propozycjê, tzn. wyrazi³ zgodê na wykorzystanie przez Pattona jego ¶cie¿ki d¼wiêkowej, ale nic z tego nie wysz³o - generalnie Patton nie by³ zainteresowany, a wszystko to przecie¿ odbywa siê dziêki ¿yczliwo¶ci w³a¶cicieli poszczególnych materia³ów. My¶lê, ¿e by³aby to niez³a robótka-wprawka takie dopasowanie obrazu z d¼wiêkiem dla kogo¶ zainteresowanego i pragn±cego pog³êbiæ wiedzê i umiejêtno¶ci.
Title: Odp: Nagrywanie bootlegów
Post by: GarfieldPL on 2009-04-07, 22:18:28
Minder. Masz jakie¶ GG? Wszystko jest gotowe. £atwiej bêdzie mi siê z Tob± dogadaæ.
Title: Odp: Nagrywanie bootlegów
Post by: adambrut on 2009-04-08, 22:10:03
Garf z³o¿y³ tak± propozycjê, tzn. wyrazi³ zgodê na wykorzystanie przez Pattona jego ¶cie¿ki d¼wiêkowej, ale nic z tego nie wysz³o - generalnie Patton nie by³ zainteresowany, a wszystko to przecie¿ odbywa siê dziêki ¿yczliwo¶ci w³a¶cicieli poszczególnych materia³ów. My¶lê, ¿e by³aby to niez³a robótka-wprawka takie dopasowanie obrazu z d¼wiêkiem dla kogo¶ zainteresowanego i pragn±cego pog³êbiæ wiedzê i umiejêtno¶ci.

Nie wysz³o, gdy¿ Patton nie zgodzi³ siê na wykorzystanie swojego nagrania, czy nie wysz³o dlatego, ¿e nie chcia³ tego lepiæ? £adne zlepienie tego nie jest nadzwyczaj skomplikowane, wiêc ew. mogê siê tym zaj±æ. Dodatkowo mo¿na by wple¶æ kilka nagrañ HQ z YouTube'a - oczywi¶cie je¶li autorzy by siê zgodzili.
Title: Odp: Nagrywanie bootlegów
Post by: GarfieldPL on 2009-07-02, 10:07:36
Sprawa upad³a i jest nieaktualna. Zgodzi³em siê na lepienie tego przez Pattona proponuj±c mu to ale skoro jemu na tym nie zale¿a³o, to NIE MA TEMATU. 
Po przykrych do¶wiadczeniach z Ytsecollectorem i miêdzynarodow± szajk± cwaniaków/z³odziei z krêgów bootlegów Dream Theater, którzy niezgodnie z moimi intencjami rozporz±dzili sobie moim Spodkiem 2007, nie widzê ¿adnych mo¿liwo¶ci, bym zgodzi³ siê na rozpoczêcie przez osoby obce prac nad moimi materia³ami zwi±zanych z synchronizacj±, autoringiem czy jak tam zwa³. Kto¶ kto nie nagrywa³ ani audio ani video z tego koncertu jest osob± zupe³nie postronn± a ja niekoniecznie muszê jej ufaæ. Generalnie nie lubiê kiedy przy moich nagraniach gmera kto¶ kogo nie znam. Raz ju¿ siê na tym przejecha³em i to porz±dnie. Bez obrazy ale nie ¿yczê sobie.
Koniec. Kropka.

Wyslano: 2009-04-08, 22:36:02
Tak jak obieca³em dostarczaæ informacji na temat sprzêtów nagrywaj±cych tak s³owa dotrzymujê. Jestem po pierwszych testach. Wczoraj w moim mie¶cie koncertowa³ Roman Kostrzewski i Kat. Przy pierwszym podej¶ciu do tematu na LS-10 z wpiêtym doñ mikrofonem Sony ECM 719 osi±gn±³em bardzo zadowalaj±cy efekt. Nagranie zosta³o zapisane w trybie 96 kHz 24 bit. Miejsce imprezy ma bardzo kiepsk± akustykê. To w±ska i d³uga kiszka. Mimo to s³ucham tego nagrania z przyjemno¶ci±.
Jest to z pewno¶ci± ciekawy produkt godzien polecenia i wart swojej ceny.

Wyslano: 2009-05-16, 21:17:38
Oto próbka nagrania dokonanego LS-10 w formacie wav. Nagrywa³em w 96kHz 22bit ale wycinek pochodzi z pliku przerobionego na mp3 aby nie by³o problemów z ods³uchem:

http://www.zshare.net/audio/602962305be29356/

Przy tak lichej akustyce jak± ma sala w której odbywa³ siê koncert sprzêcik w moim mniemaniu spisa³ siê doskonale. Mo¿na go poleciæ innym z czystym sumieniem.

Wyslano: 2009-05-20, 23:45:15
W Pradze na koncercie Dream Theater doskona³o¶æ LS-10 objawi³a siê w pe³ni.

Oto plik z fragmentu koncertu na surowo, bez jakich¶ wiêkszych upiêkszeñ:

http://www.zshare.net/audio/62065932e8e5cb76/

Wyslano: 2009-07-01, 09:02:44
I jeszcze support, którym by³ Cynic:

http://www.zshare.net/audio/62122817fccc9c74/