Opeth > Podró¿ przez las i skrajne emocje

Wywiady z członkami Opeth

(1/22) > >>

cochi:
jak ktos chce sie dowiedziec jak powstalo deliverance i damnation to prosze
http://muzyka.interia.pl/wywiad/arch?str=0&idw=995
nie jest to moze najswiezszy wywiad ale warto sie zapoznac... :-)

minder:

--- Quote ---Przyk³adowo Procupine Tree ma kawa³ek, którego reszta zespo³u nie chce nagraæ. To jedna z najlepszych piosenek Stevena Wilsona, jakie s³ysza³em. Je¶li oni tego nie nagraj±, my to zrobimy. To mo¿e byæ pocz±tek naszej wspó³pracy
--- End quote ---

Nie wiem jak Was, ale mnie cholernie z¿era ciekawo¶æ co z tego wyniknie  8)

cochi:
nie chce zaczynac nowego tematu tylko po to, dlatego tu zamieszcze male sprostowanie

--- Quote ---Dwie wiadomo¶ci: dobra i z³a. Dobra jest taka, ¿e mimo informacji na oficjalnej stronie, Damnation w wersji digipack zawiera osiem utworów (³±cznie z Weakness). Z³a jest taka, ¿e utwór Closure jest pozbawiony fade-outu na koñcu przez co urywa siê nagle, zupe³nie jak Serenity Painted Death ze Still Life. Powa¿na niedoróbka, niestety.
--- End quote ---

to Mikael odpisal na pytanie czy sa bledy w utworze the moor

--- Quote ---Arrghh!
Yes, it's an DAT error...something happened with the DAT while we were mixing the album. Nobody noticed at first, then Anders from In flames heard these "drop outs"...they we're all over the place at first, but we managed to cut some of it out in the mastering...still that part couldn't be helped and I HATE listening to it! While I'm on the subject of recording errors...a lot of people have asked us about the ending of "Serenity painted death"...yes, it was meant to be there! Nobosy seem to think it's cool apart from myself and the band.

Cheers
Mike
--- End quote ---

ParaSoul:
Mo¿e znalaz³ kto¶ wywiad t³umacz±cy dlaczego "Closure" jest chamsko urwany, a "Hope Leaves" rozpoczyna siê od drobnego trzasku?  :?

benighted:
Polecam bardzo wyczerpuj±cy i ciekawy wywiad z Akerfeldt'em.

http://www.seaoftranquility.org/article.php?sid=159&mode=thread&order=0

Pozdrawiam !

Nawigacja

[0] Indeks wiadomo¶ci

[#] Nastêpna strona

Go to full version