Twin Peaks mia¿d¿y, jeden z seriali wszech czasów, zdecydowanie. Pierwszy sezon jest ¶wietny, bardzo klimatyczny i trzymaj±cy w napiêciu. Drugi wg. mnie równie¿ trzyma poziom, zgadzam siê ¿e po wyja¶nieniu zagadki czasami to ju¿ nie to samo, jednak scena fina³owa to majstersztyk. Jak bym mia³ zestawiæ jakie seriale to moje ulubieñce to...
1.Six Feet Under(sze¶æ stóp pod ziemi±) - Klasyka, ka¿dy powinien to znaæ
2.Dexter - znakomity czarny humor, sezony w kratkê - raz lepiej raz gorzej jednak i tak nawet siê trzyma w formie Dex
3.Breaking Bad - No... prawdziwy, znakomity. wci±ga.
4.Twin Peaks - znakomite postacie i kreowanie napiêcia
5.Californication - hehe
Po prostu dobry serial komediowy, pokazuj±cy, ¿e nawet gdy ma siê wszystko mo¿na nie mieæ nic
6. Gra o Tron - To dopiero pocz±tek tego serialu, jednak ju¿ kosi. Jakby by³o wiêcej elementów fantasy, wg. mnie by³by jeszcze lepszy
7.Rodzina Soprano - Du¿y serial, jednak mo¿na siê powa¿nie wci±gn±æ w ¿ycie mafii i s± sceny, które po prostu mia¿d¿±
8. Prawo ulicy - ma swoje momenty, jednak nie zra¿ajcie siê do tego serialu po drugim sezonie...
9.Carnivale - serial ma³o znany, jednak klimatyczny, szkoda ¿e HBO nie sfinansowa³o jego dalszej produkcji...
10. Reszta obejrzanych (lepszych): Gotowe na wszystko, pocz±tek chirurgów, House, pocz±tki Lostów, Futurama i Dragon Ball'e ale to tak z sentymentu...