Author Topic: DVD "In Live Concert at the Royal Albert Hall"  (Read 86944 times)

0 Members i 1 Go¶æ przegl±da ten w±tek.

Callahan

• Rocket Man
Odp: Nowe DVD z Royal Albert Hall?
« Reply #1 on: 2010-05-15, 13:37:41 »
Znów Londyn. Ale za to taka setlista! Jakby ca³o¶æ znalaz³a siê na DVD... To mog³oby byæ mocne :shock:

minder

• Master of Disaster
  • Administrator
  • Wokó³ sami lunatycy...
    • mindr.
« Reply #3 on: 2010-05-15, 13:58:21 »
Hell yeah! Koncertów Opeth nigdy do¶æ :D Zawsze jest ogieñ!
True Pagan Winter Crew

Luksor

• Mourner
  • Phantom of the Opera
    • Whiteslope
Odp: Nowe DVD z Royal Albert Hall
« Reply #4 on: 2010-05-15, 14:19:08 »
Hell yeah! Koncertów Opeth nigdy do¶æ :D Zawsze jest ogieñ!
Dok³adnie! :twisted:

Znów Londyn.
Mike ma chyba jaki¶ wyj±tkowy sentyment do Londynu. Czy¿by to wp³yw zami³owania do starej muzy z prze³omu lat 60. i 70., która w du¿ej czê¶ci by³a anglosaska?

RR przy okazji odrabia chyba straty, bo "The Roundhouse Tapes" odpu¶ci³ dla Peaceville. :wink: Ciekawe, jaki bêdzie tytu³ nowego DVD?
Seven milestones...
Under a watching autumn eye
Contorted trees are spreading forth
The message of the wind

Callahan

• Rocket Man
« Reply #5 on: 2010-05-15, 14:25:13 »
My¶lê, ¿e kilka wspania³ych propozycji tytu³ów znale¼li¶my na koncercie w Wawie, taki The Night and the Silent Opeth by³by idealny :P
A serio to przypuszczam, ¿e mo¿emy siê spodziewaæ nawi±zañ do Blackwater Park, w koñcu to jest g³ówna czê¶æ koncertu. Albo znów co¶ po¿yczonego z lat siedemdziesi±tych od jakiego¶ zespo³u, którego nie zna nikt poza Mikaelem :mrgreen:
A spostrze¿enie, ¿e RR bêdzie chcia³o wydaæ jakie¶ DVD by³o bardzo celne i pad³o ju¿ na tym forum dawno temu, tylko nie wiem od kogo wysz³o :P

Luksor

• Mourner
  • Phantom of the Opera
    • Whiteslope
Seven milestones...
The message of the wind

Enter_the_Chicken

« Reply #7 on: 2010-05-15, 15:11:25 »
setlista orgiastyczna... pewnie na gwiazdkê wyjdzie dopiero :(

Callahan

• Rocket Man
« Reply #8 on: 2010-05-15, 15:28:16 »
setlista orgiastyczna... pewnie na gwiazdkê wyjdzie dopiero :(
Oby nie wysz³o wcze¶niej, bo zbankrutujê XD Jeszcze BWP nowego nie kupi³em, a bardzo chcê [ale czekam czy co¶ siê wyja¶ni z tym b³êdem na DVD].

Luksor

• Mourner
  • Phantom of the Opera
    • Whiteslope
« Reply #9 on: 2010-05-15, 15:28:36 »
Ciekawe, jaki bêdzie tytu³ nowego DVD?
My¶lê, ¿e kilka wspania³ych propozycji tytu³ów znale¼li¶my na koncercie w Wawie, taki The Night and the Silent Opeth by³by idealny :P
A serio to przypuszczam, ¿e mo¿emy siê spodziewaæ nawi±zañ do Blackwater Park, w koñcu to jest g³ówna czê¶æ koncertu. Albo znów co¶ po¿yczonego z lat siedemdziesi±tych od jakiego¶ zespo³u, którego nie zna nikt poza Mikaelem :mrgreen:
A mo¿e bêdzie klasycznie "Opeth at Royal Albert Hall" lub co¶ w tym stylu? :-k
Seven milestones...
The message of the wind

Enter_the_Chicken

« Reply #10 on: 2010-05-15, 15:39:21 »
Bêd± nawi±zywaæ do dwudziestolecia. Albo co¶ w rodzaju "Albert's Park" ;-)

Luksor

• Mourner
  • Phantom of the Opera
    • Whiteslope
« Reply #11 on: 2010-05-15, 20:35:11 »
Bêd± nawi±zywaæ do dwudziestolecia.
Czyli na wzór Dream Theater, który DVD z jubileuszowego koncertu zatytu³owa³ "Score", co mo¿na wieloznacznie przet³umaczyæ jako "dwudziestka" lub "partytura" (do czego nawi±zuje wykonana w piêknym "z³ocie" ok³adka wydawnictwa). A tak btw. ciekaw jestem, czy podobnie jak Dreami, na DVD zamieszcz± dodatkowo teledyski (do Porcelain Heart i Burden)? A mo¿e jeszcze The Throat of Winter?
Wyslano: 2010-05-15, 15:52:27
Znalaz³em dwa postery i koszulkê reklamuj±c± "Evolution XX Tour":

Mam nadziejê, ¿e ¿adne z nich nie bêdzie stanowi³o ok³adki DVD...
Seven milestones...
The message of the wind

Hieronim_Berbelek

« Reply #12 on: 2010-05-15, 22:03:20 »
Znów Londyn. Ale za to taka setlista! Jakby ca³o¶æ znalaz³a siê na DVD... To mog³oby byæ mocne :shock:
Je¶li ta setlista znajdzie siê w ca³o¶ci na DVD, to bêdzie po prostu odlot - na TRT brakowa³o mi "The Moor" i "Reverie/Harlequin Forrest" :D
No justice here, No liberty
No reason, No blame
There's no cause to taint the sweetest taste of blood
And greetings from the nation
As we shake the hands of time
They're taking their ovations
The vultures stay behind

Luksor

• Mourner
  • Phantom of the Opera
    • Whiteslope
« Reply #13 on: 2010-05-15, 22:49:58 »
..."Reverie/Harlequin Forrest" :D
Je¿eli zagrali identycznie jak w ubieg³ym roku w Bydgoszczy, to by³o samo Harlequin Forest bez Reverie. :wink: Zreszt± identycznie opisywa³ ten gig Mike w swoich refleksjach po mini-trasie:
Quote from: Mikael Akerfeldt
Got back home last night from the six shows we did celebrating 20 years as a band. Let's see, Stockholm (went OK), Essen (great), Paris (great), Holland (off show...horrible!), London (AMAZING!), NYC (good), L.A. (OK). Overall it was a fantastic little trip for all of us, we had a blast. Played three-hour shows, started with the whole 'Blackwater Park' album from start to finish, then a little 10-minute break, and a second set consisting of: 'Forest of October', 'Advent', 'April Ethereal', 'The Moor', 'Wreath', 'Hope Leaves', 'Harlequin Forest' and 'The Lotus Eater'. Crowd was great on all shows, apart from Holland (I mean, some peeps seemed to like us and cheers to them, but we're really ignored AND some TWAT threw a beer in my chest. Same TWAT later posted in the guestbook that he's actually a fan, and 'couldn't believe I could throw 40 yards, sorry, love you guys' Haha! What a TWAT!!! The 'OK' and 'good' comments above are based on our personal overall feel on stage, some of these shows were plagued with bad stage sound which always makes it a lot more difficult. And we're also quite picky, I guess. Either way, crowds for all the six anniversary shows we're amazing; these were all sold-out shows, which was a plus. Playing the Royal Albert Hall in London is the biggest feather in my rock hat so far. Wow! Just wow! We took pictures just like DEEP PURPLE did on the 1969 'Concerto' album. Geeks!
Seven milestones...
The message of the wind

lofty-success