21 (27.3%)
Marrow of the Earth
2 (2.6%)
Pyre
1 (1.3%)
Face in the Snow
4 (5.2%)

Total Members Voted: 55

Author Topic: Heritage  (Read 246961 times)

0 Members i 1 Go¶æ przegl±da ten w±tek.

Voice

• Global Moderathor
  • Beware of a sharp-edged weapon called human being!
Odp: Heritage
« Reply #1230 on: 2013-01-16, 21:25:25 »
U mnie nadal nijak sie nie broni ;) Sluchalem tej plyty juz z milion razy, czesto w sporych odstepach czasu i nadal nie zre. Najbardziej wciaz rajcuje mnie 'Lines...', ale tylko dlatego, ze 'Face in the Snow' wylecial z podstawowego programu plyty.

Ale lubie te plyte. Szkoda tylko, ze wynika to raczej z ilosci przesluchan i osluchania sie materialu, a nie z faktycznej jakosci muzyki.
I had watched the snow all day.
Falling. It never lets up. All day falling.
I lifted my voice and wept out loud,
"So this is life?".

MCs, CDs & DVDs

Hieronim_Berbelek

« Reply #1231 on: 2013-01-16, 22:07:36 »
Na chwilê obecn±, je¶li ju¿ s³ucham czego¶ z "Heritage", to jest to zestaw Nepente+Haxprocess+Famine. Reszta zupe³nie nie ma klimatu jak dla mnie. Trzy wy¿ej wymienione akurat mi siê podobaj±. Mam momentami wra¿enie, ¿e Mike napisa³ je bo mia³ pomys³, a resztê albumu da³ na odczepnego, ¿eby by³o "pi razy drzwi w stylu". Ale klimatu to to nie trzyma. Mo¿e mi siê zmieni, bo za pierwszym razem album mi siê podoba³, ale teraz mam nadziejê, ¿e Mike wyci±gnie wnioski i bardziej siê postara przy nastêpcy.
No justice here, No liberty
No reason, No blame
There's no cause to taint the sweetest taste of blood
And greetings from the nation
As we shake the hands of time
They're taking their ovations
The vultures stay behind

majkel

• taczif
  • Mourner
    • lans.fm
« Reply #1232 on: 2013-01-27, 00:50:10 »
Stała się rzecz dziwna. Włączyłem Heritage i mi się podoba o_O

no dobra, może wyłączając i feel the dark.
« Last Edit: 2013-01-27, 00:52:00 by majkel »
"Be quiet, be calm... ignore this terrible drug"

Voice

• Global Moderathor
« Reply #1233 on: 2013-03-16, 19:40:02 »
Majk o 'Heritage':

"'Heritage' was a very good record for us. I mean, it was good on a commercial level and it was good on an artistic level, and we have a lot of positive feedback from the record. But, obviously, there's been a lot of negative feedback, too — people who absolutely hate that record and who now hate the band, and we cheated them and we're traitors and we're not metal and blah blah blah. We heard it all. I mean, it's nothing new, really; we heard that throughout our entire career, pretty much — that we're pussies, so to speak. But we don't really listen to that. It's just how people are. If some people don't like it, there's nothing you can do about it. I'm not working on, like, a recipe to kind of make everyone like what we do. I mean, we're not a commercial band in any way; we're not commercial within the metal community either. We're kind of going against the grain, pretty much. I think — even in the metal world, so to speak. And 'Heritage' is a record I particularly love. I think in our catalog, it's probably my favorite record. Basically, I've been getting closer to the music I listen to. I don't listen to new extreme metal. I think it's dull, I think it's shit — most of it. And I can't get impressed with bands that are fast, that play… Brutality, for me, does nothing. I mean, you can't be more brutal than… I've been into the whole death metal scene for ages, so it's not happening that I'm gonna be impressed by brutal music anymore. And I think metal has a new meaning to me than it did before. I think 'Heritage' is metal; I think it's rebellious, anyway. But a lot of people, obviously, would disagree. To a lot of people, metal is screaming vocals, double-bass drums, pretty much a computerized recording that sounds inhuman, and I think we just reacted towards that, I guess. To me, it's maybe a bold statement or whatever you call it, but in our catalog, I think, 'Heritage' is the most metal record. But for different reasons than trying to sound like a generic metal band."

Z Blabbermouth.net.
"So this is life?".

MCs, CDs & DVDs

Callahan

• Rocket Man
« Reply #1234 on: 2013-04-08, 22:39:26 »
Próbujê ostatnio wgry¼æ siê w twórczo¶æ Yes i s³ucham p³yty Fragile (ale kiepsko mi to idzie szczerze mówi±c). Strasznie mi siê z czym¶ kojarzy³ pocz±tek Heart of the Sunrise i teraz skojarzy³em, ¿e podobnie brzmi pocz±tek The Devil's Orchard.

Funnykris

• https://kchoma.bandcamp.com/
« Reply #1235 on: 2013-04-26, 23:52:24 »
Próbujê ostatnio wgry¼æ siê w twórczo¶æ Yes i s³ucham p³yty Fragile (ale kiepsko mi to idzie szczerze mówi±c). Strasznie mi siê z czym¶ kojarzy³ pocz±tek Heart of the Sunrise i teraz skojarzy³em, ¿e podobnie brzmi pocz±tek The Devil's Orchard.

Luksor

• Mourner
  • Phantom of the Opera
    • Whiteslope
« Reply #1236 on: 2013-04-27, 07:47:16 »

Jest jakie¶ podobieñstwo, choæ dla odmiany pocz±tek kawa³ka Yes brzmi jak cytat ze ¶rodkowej, jazz rockowej, szalonej czê¶ci 21st Century Schizoid Man King Crimson.
Seven milestones...
Under a watching autumn eye
Contorted trees are spreading forth
The message of the wind

Hieronim_Berbelek

« Reply #1237 on: 2013-04-27, 13:06:21 »
Mi to siê jeszcze kojarzy z pocz±tkiem Luminol Wilsona. Czyli wszystko pasuje. I mean, Steven jest tak genialny ¿e inspirowa³ KC i Yes, jak jeszcze gra³ na cymba³kach :D
No justice here, No liberty
No reason, No blame
There's no cause to taint the sweetest taste of blood
And greetings from the nation
As we shake the hands of time
They're taking their ovations
The vultures stay behind

Voice

• Global Moderathor
« Reply #1238 on: 2013-05-23, 11:42:47 »
Dzisiaj zlapalem sie na nuceniu 'I Feel the Dark' i sam sie zdziwilem. Cos czuje, ze nadciaga chwila, w ktorej po raz kolejny dam szanse 'Herytydzowi' ;)
"So this is life?".

MCs, CDs & DVDs

:Wreath:

• grumpy forum user
« Reply #1239 on: 2013-05-27, 14:18:02 »
Dzisiaj zlapalem sie na nuceniu 'I Feel the Dark' i sam sie zdziwilem. Cos czuje, ze nadciaga chwila, w ktorej po raz kolejny dam szanse 'Herytydzowi' ;)

ja te¿ tak mia³em wczoraj kiedy pos³ucha³em po d³u¿szej przerwie Devil's Orchard, który wci±¿ uwa¿am za cholernie dobry utwór - prawdopodobnie ich najlepszy od czasów Ghost Reveries. Niestety po przes³uchaniu reszty nadal stwierdzam, ¿e reszta p³yty nie trzyma poziomu za wyj±tkiem kilku momentówdo¶æ losowo powtykanych tu i ówdzie. Chyba ju¿ nigdy siê nie przekonam

Unas

• Hate, Dominate, Congregate, Eliminate...
  • Global Moderathor
  • Zajebisty gawron jest zajebisty
« Reply #1240 on: 2013-05-27, 22:55:04 »
Nadal równie¿ "I Feel..." za utwór godny wszystkich dobrych numerów Opeth. "Orchard" te¿ jest znakomity, a reszta to w³a¶nie momenty. Niestety poziom zagubienia Opeth irytujê, bo po wys³uchanie "Throat of Winter" nie spodziewa³em siê, ¿e ca³y album bêdzie taki...
[under construction]

Luksor

• Mourner
  • Phantom of the Opera
    • Whiteslope
« Reply #1241 on: 2013-07-04, 09:37:37 »
Przegl±da³em galeriê Travisa Smitha i natrafi³em na poni¿sz± fotkê:

Wychodzi na to, ¿e singiel ukaza³ siê na fizycznym no¶niku.
Seven milestones...
Under a watching autumn eye
Contorted trees are spreading forth
The message of the wind

bts

• deadmint vinyl blog
« Reply #1242 on: 2013-07-05, 19:40:09 »
Przegl±da³em galeriê Travisa Smitha i natrafi³em na poni¿sz± fotkê:

Wychodzi na to, ¿e singiel ukaza³ siê na fizycznym no¶niku.

Nawet w dwóch formatach (CD i CD-r) ;)

Voice

• Global Moderathor
« Reply #1243 on: 2014-01-14, 23:56:13 »
Kolejne, tym razem po dluzszej przerwie, podejscie do 'Heritydz'. Buja, ale wciaz ciarow nie mam ;P
"So this is life?".

MCs, CDs & DVDs

ambush1

• Mourner
« Reply #1244 on: 2014-01-15, 10:43:07 »
U mnie wrêcz przeciwnie. Zapoda³em sobie kr±¿ek po newsach o nowym albumie i ... zasn±³em... siedz±c