Author Topic: pomoc w badaniu magisterskim  (Read 992 times)

0 Members i 1 Go¶æ przegl±da ten w±tek.

Czarna

  • Posts: 6433
  • Karma: +19/-0
  • Gender: Female
  • ~pani zima~
pomoc w badaniu magisterskim
« on: 2012-05-17, 21:05:50 »
Drodzy!
Wreszcie nadszed³ ten czas i badanie do mojej pracy magisterskiej ruszy³o!
Zapraszam wszystkich do wziêcia udzia³u!

Jakby jeszcze kto¶ nie wiedzia³, to jestem studentk± V roku psychologii :)
Jest to badanie do mojej pracy magisterskiej. Dotyczy ono zainteresowañ i aktywno¶ci muzycznych.

 Ankieta jest anonimowa, ale i do¶æ obszerna - jej wype³nienie nie powinno jednak zaj±æ wiêcej ni¿ 30 minut. Aby zaoszczêdziæ Wasz cenny czas, system daje mo¿liwo¶æ zapisania czê¶ciowej odpowiedzi i pó¼niejszej mo¿liwo¶ci powrotu do wype³niania. S³u¿y temu okienko do wpisania adresu e-mail, które uka¿e siê po wej¶ciu w poni¿szy link. Dane kontaktowe przechowywane s± w oddzielnej bazie danych i informuj± mnie wy³±cznie o fakcie (lub jego braku) wype³nienia ankiety. Zapisane odpowiedzi nie zawieraj± ¿adnych informacji osobowych poza tymi, które pochodzi³y z formularzy ankiety.
 Poprzez podanie na wstêpie adresu e-mail bêdziesz mieæ mo¿liwo¶æ powrotu do wype³niania ankiety, klikaj±c ponownie link z zaproszenia - w ten sposób mo¿na udzieliæ wszystkich odpowiedzi 'w kilku podej¶ciach'. (w takim przypadku, po kilku dniach od przerwania ankiety, system przy¶le Ci mejla z ‘przypominajk±’).

 Wyniki nie bêd± opracowywane indywidualnie, ale zbiorczo, do celów statystycznych. Zapewniam pe³n± poufno¶æ zebranych danych.

 Oto link do badania:
http://muzyczne-badania.psychologia.pl/limesurvey/index.php?sid=52399&lang=pl

 Zapraszam do wype³niania!
Proszê równie¿ o przekazywanie linki znajomym. Z góry dziêkujê za pomoc!

Proszê równie¿ o powstrzymywanie siê od zbêdnych uwag i komentarzy tutaj, wszelkie zastrze¿enia, krytykê oraz b³êdy poproszê w PW lub na mejla: [email protected]
...If I call will you come and will you save me?

Czarna

  • Posts: 6433