Author Topic: Ambient...  (Read 12362 times)

0 Members i 1 Go¶æ przegl±da ten w±tek.

Darayavahus

  • Posts: 73
  • Karma: +0/-0
Ambient...
« on: 2003-06-15, 16:59:42 »
Czesc:). Mam do Was pytanie: jakie zespoly ambientowe mozecie polecic ? Tj. takie ktorych da sie sluchac, bo ambient to dosyc specyficzna forma muzyczna..

Ostatnio zachwycam sie Burzum, dwoma ostatnimi albumami ktore sa nagrane wlasnie jako ambiencik, co jak dla mnie jest mila odskocznia od ich wczesniejszej muzyki...

Z gory dzieki za wszystkie dobre rady :).

Fallen Drapery

  • Guest
Ambient...
« Reply #1 on: 2003-06-15, 19:54:50 »
W temacie ambientu jestem zupe³nie zielony. Gdzie¶ przeczyta³em, ¿e ostatni utwór z "Damnation" to "niemal ambient", i na tym to utworze zaczyna siê i koñczy moja znajomo¶æ ambientu :D
A co do Burzum - mam Hvis Lyset Tar Oss na kasetce jeszcze...s³ucham raz na rok tego, niestety to absolutnie nie s± moje klimaty..pozdrawiam

minder

  • Master of Disaster
  • Administrator
  • *
  • Posts: 5573
  • Karma: +13/-3
  • Gender: Male
  • Wokó³ sami lunatycy...
    • mindr.
Ambient...
« Reply #2 on: 2003-06-15, 23:15:52 »
Co prawda nie bardzo jarzê co to konkretnie jest ambient, ale np. muzyka darkwave ca³kiem mi podchodzi. Polecam duet Dargaard, a szczególnie ich pierwsza p³ytê "Etrenity Rites". Allmusic.com zaklasafikowa³ to jako "ambient. :)
True Pagan Winter Crew

cochi

  • Posts: 100
  • Karma: +0/-0
Ambient...
« Reply #3 on: 2003-06-16, 14:32:49 »
ja w ogole nie spotkalem sie z okresleniem ambient..
niestety...

Darayavahus

  • Posts: 73
  • Karma: +0/-0
Ambient...
« Reply #4 on: 2003-06-16, 16:47:01 »