Opeth > Dyskografia

Garden Of The Titans - Live at Red Rocks

(1/11) > >>

gogaty:
Premiera 2.11.2018 r.
Koncertówka

Luksor:

--- Quote from: facebook --- Swedish progressive metal legends OPETH will release Garden of the Titans: Live at Red Rocks Amphitheater on November 2nd via Moderbolaget Records / Nuclear Blast Entertainment.  This historic event was captured for the DVD, Blu-Ray and Vinyl  formats during their performance May 11th, 2017 at the Red  Rocks Amphitheatre in Denver, CO. Both the DVD and Blu-ray formats  include CDs containing the audio as well. Listen to the first single  "Sorceress" here: https://youtu.be/cHt4KNTgujQ
Video footage for Garden of the Titans was overseen by  The Deka Brothers (CARPENTER BRUT, THE PRODIGY) and audio was mixed by David Castillo (KATATONIA, BLOODBATH). All versions feature the masterful artwork of revered artist Travis Smith (NEVERMORE, KATATONIA, TESTAMENT).
Fans can now pre-order various formats at http://nuclearblast.com/opeth-gardenofthetitans.
Garden of the Titans: Live at Red Rocks Amphitheater track listing:
 01. Sorceress (live)
 02. Ghost Of Perdition (live)             
 03. Demon Of The Fall (live)             
 04. The Wilde Flowers (live)             
 05. In My Time Of Need (live)           
 06. The Devil's Orchard (live)             
 07. Cusp Of Eternity (live)   
 08. Heir Apparent (live)       
 09. Era (live)             
 10. Deliverance (live)           
--- End quote ---
Garden of The Titans: Sorceress (LIVE AT RED ROCKS AMPHITHEATRE)

Voice:

01. Sorceress (live)
02. Ghost Of Perdition (live)
03. Demon Of The Fall (live)
04. The Wilde Flowers (live)
05. In My Time Of Need (live)
06. The Devil's Orchard (live)
07. Cusp Of Eternity (live)
08. Heir Apparent (live)
09. Era (live)
10. Deliverance (live)

Koncertowka bedzie dostepna w calej masie roznych formatow, ktore mozecie sobie juz zamowic tutaj: klik.

A tutaj do obejrzenia 'Sorceress' z tego wydawnictwa.

Jak na Opeth przystalo, okladka z odniesieniem do klasyki gatunku ;)

Luksor:
Ju¿ w maju ubieg³ego roku zastanawiali¶my siê czy z koncertu w Red Rocks  nie wyniknie kolejne wydawnictwo koncertowe Opeth. ;) No i mamy. :)

Callahan:
Miejscówka jest taka, ¿e szczena opada, wizualnie to mo¿e byæ najlepiej zrobione DVD, bo sfilmowane te¿ ³adnie. Dziwi mnie trochê, ¿e jest tylko po jednym numerze z H i PC, bo ostatnie DVD by³o trzy p³yty temu. 10 numerów to taki koncertowy standard w ich wykonaniu, mogliby wystêkaæ 12, skoro to filmowali. Ciekaw jestem jak bêd± brzmia³y stare, ostre numery, czy to produkcyjnie bêdzie mia³o kopa, czy wszystko bêdzie w stylu takich rozbujanych sewentisów.
Ok³adka nawet spoko.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomo¶ci

[#] Nastêpna strona

Go to full version