Author Topic: Clark  (Read 1585 times)

0 Members i 1 Go¶æ przegl±da ten w±tek.

Luksor

  • Mourner
  • *
  • Posts: 13349
  • Karma: +121/-2
  • Gender: Male
  • Phantom of the Opera
    • Whiteslope
Seven milestones...
Under a watching autumn eye
Contorted trees are spreading forth
The message of the wind

Luksor

  • Mourner
  • *
  • Posts: 13349
  • Karma: +121/-2
  • Gender: Male
  • Phantom of the Opera
    • Whiteslope
Odp: Clark
« Reply #1 on: 2022-05-06, 05:53:22 »
Wersja fizyczna ma siê ukazaæ 22 lipca.
Seven milestones...
Under a watching autumn eye
Contorted trees are spreading forth
The message of the wind

Callahan

  • Posts: 3684
  • Karma: +85/-6
  • Gender: Male
  • Rocket Man
Odp: Clark
« Reply #2 on: 2022-05-07, 13:26:48 »
Przes³ucha³em to wczoraj i w sumie by³em zaskoczony jak bardzo to jest podobne do tego, co robi w Opeth. Niczego nie oczekiwa³em, a i tak siê chyba jako¶ zawiod³em :P

Luksor

  • Mourner
  • *
  • Posts: 13349
  • Karma: +121/-2
  • Gender: Male
  • Phantom of the Opera
    • Whiteslope
Odp: Clark
« Reply #3 on: 2022-05-08, 10:10:51 »
Tak, bardzo to jest podobne, bli¼niacze rzek³bym z tym co Majk nagrywa od czasu wodnej szopy. Te wszystkie klawiszowe melodyjki i smaczki. Ale w jego solowym wydaniu bardzo dobrze mi to wchodzi. :)


« Last Edit: 2022-05-08, 22:53:05 by Luksor »
Seven milestones...
Under a watching autumn eye
Contorted trees are spreading forth
The message of the wind

Luksor

  • Mourner
  • *
  • Posts: 13349
  • Karma: +121/-2
  • Gender: Male
  • Phantom of the Opera
    • Whiteslope
Odp: Clark
« Reply #4 on: 2022-05-15, 09:18:46 »
Od czasu do czasu wracam do tej nowej muzy Mikaela i nadal fajnie mi siê tego s³ucha, ale nie o tym chcia³em. P³yta bardzo dobrze i selektywnie brzmi. Szczególnie jest to s³yszalne w partiach perkusji, która w przeciwieñstwie do ostatnich albumów Opeth, brzmi imho jak nale¿y. :)
Seven milestones...
Under a watching autumn eye
Contorted trees are spreading forth
The message of the wind

Luksor

  • Mourner
  • *
  • Posts: 13349
  • Karma: +121/-2
  • Gender: Male
  • Phantom of the Opera
    • Whiteslope
Odp: Clark
« Reply #5 on: 2022-06-07, 13:17:53 »
Jakby kogo¶ interesowa³o, to pojawi³a siê zapowied¼ wersji fizycznej.
Seven milestones...
Under a watching autumn eye
Contorted trees are spreading forth
The message of the wind

Funnykris

  • Posts: 531
  • Karma: +8/-3
    • https://kchoma.bandcamp.com/
Odp: Clark
« Reply #6 on: 2022-07-05, 00:26:22 »
Od czasu do czasu wracam do tej nowej muzy Mikaela i nadal fajnie mi siê tego s³ucha, ale nie o tym chcia³em. P³yta bardzo dobrze i selektywnie brzmi. Szczególnie jest to s³yszalne w partiach perkusji, która w przeciwieñstwie do ostatnich albumów Opeth, brzmi imho jak nale¿y. :)
Moim zdaniem ostatnie dwie p³yty Opeth w ogóle dobrze nie brzmi±... Jak wchodzi ca³y zespó³ to jest strasznie zamulony d¼wiêk. Jakby kto¶ skopa³ miks basu i perkusji. Jednak dopóki p³yty miksowa³ Wilson to siê kupy trzyma³o. Ostatnia chyba Pale Communion i ta p³yta brzmi ¶wietnie.

Luksor

  • Mourner
  • *
  • Posts: 13349
  • Karma: +121/-2
  • Gender: Male
  • Phantom of the Opera
    • Whiteslope
Odp: Clark
« Reply #7 on: 2022-07-05, 12:01:21 »
Nie znam siê na procesie rejestracji/nagrywania, ale pos³ucha³em ostatnio wywiad z Jackiem Gaw³owskim i mo¿e to kiepskie brzmienie dwóch ostatnich recordów Opeth wi±¿e siê ze zbytnim parciem w kierunku analogowej rejestracji i pojawiaj±cym siê zamulaniem panoramy d¼wiêkowej? :-k
Seven milestones...
Under a watching autumn eye
Contorted trees are spreading forth
The message of the wind

Funnykris

  • Posts: 531
  • Karma: +8/-3
    • https://kchoma.bandcamp.com/
Odp: Clark
« Reply #8 on: 2022-07-06, 22:06:14 »
Nie znam siê na procesie rejestracji/nagrywania, ale pos³ucha³em ostatnio wywiad z Jackiem Gaw³owskim i mo¿e to kiepskie brzmienie dwóch ostatnich recordów Opeth wi±¿e siê ze zbytnim parciem w kierunku analogowej rejestracji i pojawiaj±cym siê zamulaniem panoramy d¼wiêkowej? :-k
Miksuj± cyfrowo. Jedno z drugim nie ma nic wspólnego tak czy siak bo na ka¿dy kana³ jest zapiêty kompresor i EQ. Tam ewidentnie jakie¶ instrumenty wchodz± sobie w drogê jakby kto¶ nie u¿ywa³ filtrów górnoprzepustowych. Ja wiem ¿e to tak wygl±da jakbym ich oskar¿a³ o amatorszczyznê a to przecie¿ niemo¿liwe no ale co¶ jest nie tak z tym brzmieniem.
W latach 80 nagrywali wszystko analogowo i wszystko miksowali na urz±dzeniach które generowa³y tony szumów (ju¿ sama ta¶ma szumia³a) i ró¿nych innych niepo¿±danych elementów i jako¶ wychodzi³o. Kiedy to piszê s³ucham sobie Kate Bush - Hounds of Love i brzmi bardzo dobrze - 1985 rok :)