Author Topic: jak przemycic aparat na koncert?:)  (Read 9116 times)

0 Members i 1 Gość przegląda ten wątek.

quater

  • Posts: 4
  • Karma: +0/-0
jak przemycic aparat na koncert?:)
« on: 2006-06-21, 09:12:36 »
witam!!

jade na koncert toola do spotka!!

chcialbym porobic fotki na koncercie, tylko jak przemycic aparat przez ochrone?!
moj aparat nie jest najwyrzszej jakosci ale za to jest stosunkowo maly! z drugiej strony byloby mi szkoda stracic ten aparat! bo wiem ze jak ochrona znajdzie przy czlowielu jakies zeczy ktorych nie moze wniesc na koncert to zuca je na jenda kupe a co sie z nimi dzieje pozniej to juz nie wiem!
moze wy macie jakies informacje?!
czy jak znajda u mnie aparat to czy mi go zabiora czy bede mogl go zaniesc do jakiegos depozytu?!
wogole to bede mial caly plecak... i moze mi ktos powiedziec czy na hale (gdzie bada grac) wchodze z plecakiem czy musze go gdzies wczesniej zostawic? moze wzialbym jeszcze dyktafon i nagral ten koncert;)

pzdr

minder

  • Master of Disaster
  • Administrator
  • *
  • Posts: 5570
  • Karma: +13/-3
  • Gender: Male
  • Wokół sami lunatycy...
    • mindr.
jak przemycic aparat na koncert?:)
« Reply #1 on: 2006-06-21, 09:48:17 »
Bzdura. Wszystko, czego nie można wnieść trafia do depozytu - za każdy przedmiot dostajesz kwit i na tej podstawie odbierasz przedmiot po koncercie. Na jedną kupę (a raczej do jednego kosza) wrzucają butelki z napojami.

Kiedyś można było wnosić amatorskie aparaty typu "idiotoodporny". Nie wiem jak to wygląda obecnie w czasach miniaturowych aparatów cyfrowych.

Zawsze możesz spróbować włożyć aparat do saszetki na pasku i w momencie "obmacywania" powiedzieć, że masz tam portfel i dokumenty i niech się odpiórkają.
True Pagan Winter Crew

Unas

  • Hate, Dominate, Congregate, Eliminate...
  • Global Moderathor
  • *
  • Posts: 3967
  • Karma: +32/-0
  • Gender: Male
  • Zajebisty gawron jest zajebisty
jak przemycic aparat na koncert?:)
« Reply #2 on: 2006-06-21, 13:30:28 »
Mój kolega wniósł aparat na Sepulturę w gaciach, ale nie proponuję tego. #-o
[under construction]

Czarna

  • Posts: 6433
  • Karma: +19/-0
  • Gender: Female
  • ~pani zima~
jak przemycic aparat na koncert?:)
« Reply #3 on: 2006-06-21, 13:41:37 »
Jakbyś był z kobietą, to kup jej stanik za duży o dwa rozmiary miseczek i tam możesz schować  8)
...If I call will you come and will you save me?

quater

  • Posts: 4
  • Karma: +0/-0
jak przemycic aparat na koncert?:)
« Reply #4 on: 2006-06-21, 14:30:31 »
no wlasnie mysle zeby schowac go sobie w gaciach;)
ale co bedzie jak podczas przeszukiwania aparat sie wlaczy i obiektyw sie wysunie?:)
hehehe, wyjde na pedala! (jak bedzie mnie sprawdzal facet!)

minder

  • Master of Disaster
  • Administrator
  • *
  • Posts: 5570
  • Karma: +13/-3
  • Gender: Male
  • Wokół sami lunatycy...
    • mindr.
jak przemycic aparat na koncert?:)
« Reply #5 on: 2006-06-21, 15:13:57 »
quater, no i dobrze, może nie będzie bardziej wnikliwy :P
Poza tym widać, że nie byłeś jeszcze nigdy w Spodku. Tamtejsza ochrona mimo upierdliwości jest totalną prowizorką. Nie pozwolą Ci wnieść tylko tego, co pozwolisz im zobaczyć. Koleżanka na którą Metalmanię wniosła drut kolczasty (który potem nosiła na szyi), komplet żyletek, brzytwę i nóż fiński (nie pytajcie, ona tak ma :twisted: ). Przesukiwanie sprowadza się do zajrzenia do głównej kieseni plecaka i kilku odniechceniowych macnięć po garderobie.

Ale i tak najlepsza była ochrona w wiedeńskiej Arenie przed koncertem Opeth :rozmarzenie: Jeden kafar (2m wzrostu, 2m w klacie) postawiony jako straszak przed wejściem (nic nie robił, po prostu stał). Kilku długowłsoych chudawych ziomków do grzecznego obmacania plecaka - de facto można było wnieść wszystko. Jak zapytałem mojego czy chce zajrzeć do środka, to o mało się nie przewrócił i powiedział żebym wchodził :lol: No ale w tamtym klubie sprzedawali piwo i cięższe alkohole. Jak widać daleko nam do Europy. Niby taka "opiekuńcza" u nas ochrona, a wypadki i tak się zdarzają. Na Zachodzie wychodzi się z innego założenia - ludzie są dorośli i podchodzi się do nich jak do dorosłych. Dzięki temu uczestnicy koncertów zachowują się dojrzale. Miło, nie?
True Pagan Winter Crew

quater

  • Posts: 4
  • Karma: +0/-0
jak przemycic aparat na koncert?:)
« Reply #6 on: 2006-06-21, 17:24:06 »
po pierwsze sorry za pleby ortograficzne ktore popelnilem;) ja juz tak mam.

masz racje, w spodku jeszcze nie bylem... nie wiem jak tam wyglada rewizja osobista, jesli jest tak jak mowisz to bede sptrykal fotki;)
powiedz mi czy na hale gdzie bedzie koncert, bedzie mozna wniesc plecak? chcialbym w nim ukryc dyktafon;)
jak Tool gral w wawie to chyba nie mozna bylo wnosic plecakow! ale nie pamietam bo to chyba chyba 5 lat temu;)

a jak ja bylem na Opeth w pradze to tam bylo z ochrona tak jak mowisz! zaluje ze nie wzialem ze soba kamery bo normalnie mozna bylo wnosci cos sie tylko chcialo! w pradze byl zajebisty koncert, i w sumie bylo tak zajebiscie duzo polakow;) kto byl to pamieta "sto lat, sto lat" - polacy zaspiewali tak gitarzyscie supportu ktory mial urodziny;)

minder

  • Master of Disaster
  • Administrator
  • *
  • Posts: 5570
  • Karma: +13/-3
  • Gender: Male
  • Wokół sami lunatycy...
    • mindr.
jak przemycic aparat na koncert?:)
« Reply #7 on: 2006-06-21, 20:44:48 »
Nic nie można wnosić na halę. Plecaki zostawia się w szatni. Saszetka na pasek to jedyna możliwość.
Generalnie Spodek jest dużym obiektem, więc też nieco inne zasady ochroniarskie. Podejrzewam, że gdyby np. Opeth miał występować tak jak w Wiedniu w jakimś mniejszym klubie na 300 osób, to kontrola bardziej przypominałaby sprawdzanie w cywilizowanych krajach. Poza tym Spodek jest obsługiwany przez naprawdę idiotyczną firmę.
True Pagan Winter Crew

klassen

  • Posts: 187
  • Karma: +0/-0
  • Gender: Male
  • Smoke & mirrors
jak przemycic aparat na koncert?:)
« Reply #8 on: 2006-06-22, 17:29:03 »
quater, wtedy chłopaka albo zarwiesz albo obrzydzisz :D

andrewandrew

  • Posts: 1
  • Karma: +0/-0
    • http://se-lan.com
Odp: jak przemycic aparat na koncert?:)
« Reply #9 on: 2017-12-27, 23:08:33 »
jak sie ma znajomosci to sie wniesie :D

Rightintool

  • Posts: 3
  • Karma: +0/-0
  • Gender: Female
Odp: jak przemycic aparat na koncert?:)
« Reply #10 on: 2018-01-30, 14:55:25 »
Teraz na szczęście nie trzeba wnosić aparatów, wystarczy ten w telefonie, ale mimo wszystko nie jestem zwolenniczką nagrywania czy robienia zdjęć. Ta chwila ma pozostać niezapomniana i wolę cieszyć się chwilą i słuchać koncertu niż robić zdjecia

Callahan

  • Posts: 3508
  • Karma: +84/-6
  • Gender: Male
  • Rocket Man
Odp: jak przemycic aparat na koncert?:)
« Reply #11 on: 2018-01-30, 16:34:34 »
Teraz to z koncertu Toola albo APC to można wylecieć za robienie zdjęć. A takie King Crimson grozi przerwaniem koncertu.

 

lofty-success