Na pewno nie ostatni± -
Chuckles and Mr. Squeezy - bo jest popowa, zamiast rockowa i po pierwszym w miarê dobrym utworze ca³a reszta to ju¿ ma³a tragedia.
Pierwszej p³yty (
Leitmotif) nie s³ucha³em, wiêc trudno mi oceniæ. Drug± -
El Cielo - znam trochê gorzej ni¿ kolejne, ale jest przynajmniej dobra (ca³y czas obiecujê sobie, ¿e siê z ni± lepiej zapoznam). Z tego co czyta³em, dredg na pocz±tku gra³ ostrzej i mroczniej ni¿ pó¼niej, i to rzeczywi¶cie trochê s³ychaæ na tej p³ycie.
Dwie których s³ucha³em najwiêcej, bo i s³ucha mi siê ich najlepiej, to
Catch Without Arms, któr± spokojnie mo¿na braæ w ciemno, je¶li styl dredga nam odpowiada, bo nie ma tam ¿adnych wype³niaczy i jest generalnie bardzo równa - oraz
The Pariah, the Parrot, the Delusion - to moja ulubiona, w pewnym stopniu koncept, do¶æ zró¿nicowany, ale naprawdê kapitalnie siê tego s³ucha. Tak wiêc subiektywnie poleca³bym Ci w³a¶nie zainteresowanie siê tymi dwiema, obie s± z pewno¶ci± warte po¶wiêcenia im czasu