Author Topic: Zapowiedzi p³ytowe  (Read 226220 times)

0 Members i 1 Go¶æ przegl±da ten w±tek.

Wujek

Odp: Zapowiedzi p³ytowe
« Reply #541 on: 2011-10-18, 20:35:51 »
Utwór tytu³owy mo¿na pobraæ na oficjalnej stronie Cynica.
Szczerze mówi±c wobec Cynica jestem bezkrytyczny, i mo¿e to nie jest temat na ochy i achy ALE
jestem bliski zgonu z usatysfakcjonowania.
Palenie tytoniu cewk± moczow± powoduje raka prostaty.

Luksor

• Mourner
  • Phantom of the Opera
    • Whiteslope
« Reply #542 on: 2011-10-18, 21:36:21 »
Utwór tytu³owy mo¿na pobraæ na oficjalnej stronie Cynica.
Albo pos³uchaæ na YT.
Seven milestones...
Under a watching autumn eye
Contorted trees are spreading forth
The message of the wind

Luksor

• Mourner
  • Phantom of the Opera
    • Whiteslope
« Reply #543 on: 2011-10-19, 12:47:28 »
Jest moc. Dobrze, kolejny zajebisty mlody band na naszej scenie. Poszukajcie sobie ich fejzbuka, bo mozna tam ich debiutancka epke zamowic. Ja czekam wlasnie na listonosza ;)
Quote from: facebook
Butterfly Trajectory
EP 2011 jest teraz dostêpne tak¿e w fizycznej postaci. Jego koszt to 15 z³ + przesy³ka. Zamówienia mo¿na sk³adaæ na [email protected]. Link do darmowego pobrania ca³ego materia³u niezmiennie tkwi po lewej stronie.

Bardzo ³adne wydanie! :)
Seven milestones...
The message of the wind

Luksor

• Mourner
  • Phantom of the Opera
    • Whiteslope
Seven milestones...
The message of the wind

Luksor

• Mourner
  • Phantom of the Opera
    • Whiteslope
« Reply #545 on: 2011-12-07, 23:10:28 »

Quote from: ArtRock.pl
Kultowa p³yta zespo³u Lao Che, zatytu³owana „Powstanie Warszawskie”, bêdzie mia³a swoj± reedycjê w lutym 2012roku. Album, który by³ wydany w marcu 2005, a od ponad roku jest niedostêpny w sprzeda¿y,  zosta³ zremasterowany i opatrzony od¶wie¿on± szat± graficzn±.  Wydawnictwo uka¿e siê w formie dwup³ytowego digipaka, za¶ w sk³ad bonusowej p³yty CD wejd± utwory, które sk³ada³y siê na Epkê "Czerniaków",  dostêpn± dotychczas tylko w limitowanym nak³adzie.
Zespó³ o p³ycie: „Po tylu latach od premiery albumu "Powstanie Warszawskie", nadal widzimy znacz±cy dydaktyzm tamtych czasów, nauki p³yn±ce z metodyki dzia³añ pokolenia Kolumbów i ich wk³ad w przed³u¿enie wiary w wolno¶æ i niezale¿no¶æ jednostki w obliczu wszelakich cierpieñ, przeciwno¶ci losu oraz agresji i przemocy. Te prawdy sprawdzaj± siê równie¿ dzisiaj. S± uniwersalne. Tworz±c tê p³ytê nie zdawali¶my sobie sprawy jak ogromny potencja³ poniesie ta muzyka i jak wp³ynie ona na prze¿ycia i warto¶ci obecnych pokoleñ.Teraz, po latach, mogli¶my siê o tym przekonaæ. Dziêkujemy wszystkim, którzy wtedy dostrzegli nasz bezpretensjonalny stosunek do tematumi razem z nami – autorami tej p³yty – przenie¶li ten m³odociany zryw odwagi na sale koncertowe, w domowe pielesze i wszêdzie tam gdzie "Powstanie Warszawskie" by³o odbierane. To Wy ponie¶li¶cie ten album w lud. Chcieliby¶my zaprosiæ Was do krainy naszej ilustracji i jeszcze raz z³o¿yæ HO£D tym, którzy tak piêkn± historiê kre¶lili swoj± ofiar± i ¿yciem.” Reedycja p³yty uka¿e siê na rynku 6 lutego 2012 roku dziêki firmie Mystic Production.
Seven milestones...
The message of the wind

Luksor

• Mourner
  • Phantom of the Opera
    • Whiteslope
« Reply #546 on: 2011-12-28, 22:36:46 »

6 lutego uka¿e siê nowa p³yta Mech, który w latach 80. gra³ rock progresywny, a powrocie na scenê gra klasyczny heavy metal (nowa wersja Pi³em z diab³em bruderszaft). Kawa³ek z nowej p³yty: Wci±¿ od nowa.
Seven milestones...
The message of the wind

Voice

• Global Moderathor
  • Beware of a sharp-edged weapon called human being!
« Reply #547 on: 2011-12-29, 09:46:07 »
Oficjalnie najbrzydsza okladka w historii polskiej muzyki rockowej ;)
I had watched the snow all day.
Falling. It never lets up. All day falling.
I lifted my voice and wept out loud,
"So this is life?".

MCs, CDs & DVDs

Macbeth

• i'm stuck between.
« Reply #548 on: 2011-12-29, 16:17:09 »
@ Mech: lol, brak mi s³ów.

@ Lao Che: muszê w koñcu nabyæ ten kr±¿ek.

ambush1

• Mourner
« Reply #549 on: 2012-01-04, 14:07:16 »
Soulfly  "Enslaved"

Quote from: http://www.soulfly.com/
Soulfly will release their eighth studio album, Enslaved, on March 13, 2012, marking their 15th anniversary as a band at the same time. The lineup on Enslaved features frontman Max Cavalera and guitarist Marc Rizzo, with Static-X's Tony Campos taking up the bass and brand-new drummer David Kinkade taking over behind the kit.

Enslaved was recorded at Tallcat Studios in Phoenix, Arizona and was produced by Zeuss, in collaboration with Max Cavalera.

As is customary with Soulfly, the band will introduce some new and unexpected elements into the mix, including a guest violinist. Soulfly also collaborates with two metal veterans: Dez Fafara of DevilDriver and Travis Ryan of Cattle Decapitation. Ryan said it was "an honor to receive a call from someone you had pictures of on your wall as a kid."

Cavalera also wrote a song "Revengeance" about his slain stepson Dana, whose death was the catalyst for the creation of Soulfly. He partners with his sons Igor and Richie on vocals, while his other son Zyon plays drums. It is the first time he has performed with three of his sons.

11 of 14 recorded tracks will make the final album, so for all you hardcore fans of our tribe, be sure to look out for the "Special Edition" of the album for the remaining 3 songs.

Track Listing:
 Resistance
 World Scum
 Intervention
 Gladiator
 Legions
 American Steel
 Redemption Of Man By God
 Treachery
 Plata O Plomo
 Revengeance
 Chains
 Slave
 Bastards
 Soulfly VIII

Voice

• Global Moderathor
  • Beware of a sharp-edged weapon called human being!
« Reply #551 on: 2012-01-08, 13:47:33 »
Hm, dosc niespodziewane info - poprzedni sklad wydawal sie dosc mocno zdeterminowany i spojny. Zobaczymy, co przyniesie nowy album, bo to 'Genesis' to przeciez skladanka ze starych, na nowo nagranych demowek + koncertowka (wszystko nagrane zreszta w poprzednim skladzie z Desecratem i Dominem). Mam nadzieje, ze LS przetrwa te wszystkie perturbacje i nagra plyte co najmniej tak dobra jak 'Immerse In Infinity'.
I had watched the snow all day.
Falling. It never lets up. All day falling.
I lifted my voice and wept out loud,
"So this is life?".

MCs, CDs & DVDs

Unas

• Hate, Dominate, Congregate, Eliminate...
  • Global Moderathor
  • Zajebisty gawron jest zajebisty
« Reply #552 on: 2012-01-09, 23:24:21 »
Podoba mi siê to. Desecrate siê chowa³ g³ównie za mega triggerami, by³ ultra szybki, ale w tym irytuj±cym stylu charakterystycznym dla nowoczesnych death metalowych perkusistów. Za to Pawe³ ma prawdziwego kopa co doskonale udowodni³ na ostatniej p³ycie Vader. "Immerse..." by³a wspania³a, ale je¶li nowy album bêdzie bardziej organiczny to ja jestem za.
[under construction]

Luksor

• Mourner
  • Phantom of the Opera
    • Whiteslope
« Reply #553 on: 2012-01-16, 17:07:16 »
David Lee Roth powróci³ do Van Halen i nagrali nowy kr±¿ek zat. "A Different Kind of Truth".

Premiera 7 lutego, a ju¿ dzi¶ mo¿na pos³uchaæ promuj±cego Tattoo.
Seven milestones...
The message of the wind

Luksor

• Mourner
  • Phantom of the Opera
    • Whiteslope
« Reply #554 on: 2012-01-18, 08:16:23 »
Seven milestones...